Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn
"the stig" har varit flera olika personer genom årens lopp, läste lite om det på nätet för en tid sedan och vilka personer som varit "the stig" avslöjar dom aldrig, det har spekulerats om att det varit f1 förare och rally förare men top gear avslöjjar aldrig vem det är, och att dom anväder sej av just namnet "the stig" gör det bara roligare för jag trodde heller aldrig på att det var samma som hoppade i backen med skoter som kör på testbanan
Registrerad: tisdag april 12 2005, 23.51
Plats: Nacka
Perry McCarthy var den svarta Stigen.
- Gryphon - Stolt ägare av [-länk-]FRS #3421 Stolt tidigare ägare av HEP711 - [-länk-] Vildsvinet!! Numera ägare av ännu en [-länk-] Ford!!
Registrerad: onsdag april 23 2008, 20.48
Plats: Hemma men ibland borta
The Stig är helt och hållet framavlad för en sak. Det är därför han inte kan tala. För att få plats med så mycket talang som möjligt fick man offra språkcentrat...... Muahaha
Nåja begreppet är i alla fall legendariskt vid det här laget.
Echoes, Silence, Patience and Grace
Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn
jag tcyker det är så kul med trådar som får liv igen,trots att dom varit döda i 2 år som denna, och ibland ännu längre
Top Gear är mitt favortit program alla kategorier,jag har alla program på dvd och missar aldrig ett avsnitt. Den STig som är nu är vasaare än den som dom sköt ut från ett hangarfartyg
Registrerad: onsdag april 23 2008, 20.48
Plats: Hemma men ibland borta
Haha, jag tror det är samma Stig. Det är ju som Gandalf i sagan om ringen. Han försvinner som "The Gray" och kommer tillbaks som "The White" med utökade krafter....
Echoes, Silence, Patience and Grace