Forum

Ford Focus Club Sweden :: Forum :: FöretagsForum :: Street Performance

<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
info. från street performance
Moderatorer: Tobbe, Harvest, STefan, ansari, nilbri, TomasW
Författare Post
STefan
måndag juni 25 2007, 18.00
(S)Max OFocuserad

Registrerad medlem #398
Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn

Jag mailade street performance och frågade om focus prylar. detta är svaret jag fick.

Hej Stefan,   Vi jobbar kontinuerligt med att utöka vårt sortiment med bra produkter! Vi får hela tiden förslag ifrån leverantörer om nya produkter. Lång ifrån alla håller måttet tyvärr. Sedan måste jag påpeka att vi har långt ifrån hela vårat sortiment upplagt på sidan.   Gällande Lampor har vi en ny Leverantör färdig, de har VÄLDIGT stort sortimen gällande lampor, även till Focus samt Fiesta. Vi kommer snart att lägga upp detta i shoppen, inom någon vecka.   Vi har ex hela Sparcos sortimen, där finns fjäderbensstag till Focus dock bara till 1,6/ 2,0 / och någon diesel modell. Men när det gäller ren styling som bodykit osv jobbar vi allt mindre med detta då vår nisch är ”prestanda” produkter.   Men meddela vad ni är intresserade av så kan jag se om det är något vi kan fixa.  
Med vänlig hälsning/Best regards _________________________________________________ Patrik Strindberg Street Performance
Tillbaka till toppen
Webbsajt

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Färgnyckel:
Huduv Administratör, Administratör, Forum Moderator, Medlem

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF