Registrerad: lördag november 17 2007, 03.41
Plats: uppsala
tackar för kommentarerna! jag tror inte jag kan komma på träffen, väldigt stökigt på jobbet nu med massa varsel. mitt avgassystem är ett 3" system som går ifrån mittendämparen och bak, och jag fick ej dit någon ljuddämpare. Det i sin tur gjorde att det vart mycket resonansljud i kupen när man gasar. vi får se hur det löser sig, blir troligtvis orginalsystemet nu ett tag så får man köpa ett nytt bsr eller liknande när ekonomin tilllåter =) //Emil
Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn
skitsnygg ST, träffen är ju på en lördag och bara knappt en timme från uppsala,såååå svårt kan det väl inte vara att kunna åka iväg på en lördag,dessutom vet du ju redan nu datumet på träffen,den är 13:e juni och då jobbar man inte så det så
Registrerad: lördag november 17 2007, 03.41
Plats: uppsala
återigen, tack för kommentarerna grabbar!
avgassystemet är ett " hemmabygge" från burken precis framför bakaxeln och bakåt. tyvärr skruvades orginalet på idag igen, jag måste bygga om det lite pga ett otäckt resonansljud =)
håller helt och hållet med er om orginalfälgarna, de är så pass snygga orginal så varför byta? =) desutom fyller dom ut hjulhusen bättre nu efter sänkning, så man slipper köpa större fälgar =P
Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn
det är ju St fälgarna som gör så att bilen skiljer sej från den vanliga focusen,precis som du säger så är bästa sättet att få snygga fälgar en sänkning,då fyller originalfärlgarna ut hjulhusen bättre och färlgarna ser större ut,samma sak på min ST170