Registrerad: lördag augusti 09 2003, 11.39
Plats: Göteborg
Hej !!
God fortsättning alla Focus fantaster. Fick idag en länk till en mkt intressant hemsida. Det är den nya Focusen som troligtvis kommer sent 2010 någon gång.
Om jag fattat det rätt så skall bilen ställas ut på någon mässa ganska snart. Det är ju en "vanlig" hemsida så att säga.
Snygg kanske blir en sån vid nästa bilbyte. Tyvärr fick jag ingen känsla för nya focusen,tycker enbart ST225 är snygg nu. Om man nu inte fastnar i BMW träsket Kommer.
Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn
Christer skrev ...
Snygg kanske blir en sån vid nästa bilbyte. Tyvärr fick jag ingen känsla för nya focusen,tycker enbart ST225 är snygg nu. Om man nu inte fastnar i BMW träsket
Håller med dig där. Var också nära att hamna i BMW träsket, i 330 träsket. Men hamnade i S-MAX paradiset istället
Registrerad: tisdag maj 08 2007, 11.23
Plats: Västerås
Såg den precis på [-länk-] dock va jag inte så förtjust i baklysena på den, kändes för franskt. Men resten såg mycket bra ut, och baklysena kanske växer sig fram till mitt hjärta =)
För övrigt är BMW träsket ett fint ställe att vara på Christer =)
Sponsring är för fattiglappar. Jag har inte någon sponsor, men inte några pengar heller för den delen.
He he jugge visst än så länge trivs jag,ovanligt bara att köra bakljulsdriven bil igen,(Vintertid)ganska värdelöst faktisk. Men men en Kuga står på önskelistan vid nästa byte.
Kommer.
Registrerad: söndag juli 04 2004, 18.13
Plats: Linköping
Gillar den inte heller. Men smaken är som baken.
Mvh Johan
Gjort på bilen: Bromsar från ST170, Bromsslangar från Goodridge,Slitzade bromskivor, Greenstuff belägg Powerflexbussningar, Ställbara konidämpare (ställbara i toppen bak också) ST170 fälgar med 215/45 Pirelli Zero Nero Kort växelspak, Ghia torkarspak Grenrör från OBX. Avgassytem från Mongoose Gaskolvar till motorhuv Bluefin
Registrerad: torsdag november 19 2009, 21.53
Plats: Skåne
bilens utsida säger mig inget tyvärr :S ser ut som en i mängden men gillar insidan som ***. ford har jy aldrig varit så spacade på insidan precis å de e där man alltid sitter å ja hade stormtrivts
Registrerad: torsdag mars 10 2005, 15.58
Plats: Örebro
Hmmm... spontant känns nya Focusen (av att bara se bilderna) en aning anonym! Känns som att den vill likna flera bilar samtidigt och den där viktiga helheten i designen lyser lite med sin frånvaro! Den är dock inte ful! Insidan ser lite mer spännande ut än utsidan! Bakpartiet är kanske det som är minst lyckat, rent designmässigt! Men jag tror att bilen kommer att te sig ganska annorlunda (i positiv bemärkning) när man väl får se den i verkligheten! Som bil i sig kommer Focusen att vara grymt bra, gissar jag! Hoppas bara att komforten (ljudnivån i första hand) blir minst lika bra som nya Golf...
Registrerad: lördag augusti 09 2003, 11.39
Plats: Göteborg
Hej igen!!
Fick ytterligare en länk idag som kan vara värd att kolla in. Där finns bilder på flera av Fords nya modeller.. Länken är för den nu aktuella Geneva Motor show.