Registrerad: lördag december 26 2009, 18.56
Plats: Nyköping
Hej
Önskar köpa ST170, 4 x 108, fälgar kompl med däck. Även andra alu-fälgar kan vara intressant. Även sänkningssats en Focus 1,6 kombi -03 är av intresse.
Registrerad: tisdag maj 08 2007, 11.23
Plats: Västerås
Sänkningsfjädrar kan va gött att köpa nytt, man vet aldrig ur utmattat materialet är på ett par begagnade. Nu har jag inte en aning om hur mycke du är redo att lägga, men jag betalade 1400:- för mina fjädrar sprillans nya.
Sponsring är för fattiglappar. Jag har inte någon sponsor, men inte några pengar heller för den delen.
Registrerad: söndag juli 04 2004, 18.13
Plats: Linköping
Satsa på H&R fjädrar. Kostar men är bäst.
Mvh Johan
Gjort på bilen: Bromsar från ST170, Bromsslangar från Goodridge,Slitzade bromskivor, Greenstuff belägg Powerflexbussningar, Ställbara konidämpare (ställbara i toppen bak också) ST170 fälgar med 215/45 Pirelli Zero Nero Kort växelspak, Ghia torkarspak Grenrör från OBX. Avgassytem från Mongoose Gaskolvar till motorhuv Bluefin
Registrerad: söndag december 05 2004, 21.29
Plats: Söderhamn
du kan få en hel ST170 med en massa styling och trim om du vill, om jag får din s-max byter till en precis lika snart fast med panoramatak och lite nyare, men vill du byta så slipper jag ju köpa ny bil , kruxet är att min grabb blir nog lite jätte arg eftersom jag lovat honom min ST170. men det går nog över på honom
Registrerad: lördag december 26 2009, 18.56
Plats: Nyköping
STefan skrev ...
du kan få en hel ST170 med en massa styling och trim om du vill, om jag får din s-max byter till en precis lika snart fast med panoramatak och lite nyare, men vill du byta så slipper jag ju köpa ny bil , kruxet är att min grabb blir nog lite jätte arg eftersom jag lovat honom min ST170. men det går nog över på honom