Registrerad: tisdag juni 23 2009, 19.01
Plats: Malmö
Får väl säga att det är din lyckodag idag Du har tur att jag är så snäll! Returbilen i Malmö, dit, plocka av dem, casha 200 spänn ca, och skicka mig ett tackbrev =)
[-länk-] Varför inte skippa förspelet och köra direkt
Registrerad: torsdag november 19 2009, 21.53
Plats: Skåne
Kaugan skrev ...
Får väl säga att det är din lyckodag idag Du har tur att jag är så snäll! Returbilen i Malmö, dit, plocka av dem, casha 200 spänn ca, och skicka mig ett tackbrev =)
tro mig ja blev skit glad när ja såg den bilden för ett tag sen, men där e inget kvar av den focusen på returbilen men tack för du har sätt de å la tid på skriva här de hade varit lyckodag om ja fått tag i dom
Registrerad: söndag juli 04 2004, 18.13
Plats: Linköping
Nu kanske det kan vara din lyckodag. Kolla här Blocket
Mvh Johan
Gjort på bilen: Bromsar från ST170, Bromsslangar från Goodridge,Slitzade bromskivor, Greenstuff belägg Powerflexbussningar, Ställbara konidämpare (ställbara i toppen bak också) ST170 fälgar med 215/45 Pirelli Zero Nero Kort växelspak, Ghia torkarspak Grenrör från OBX. Avgassytem från Mongoose Gaskolvar till motorhuv Bluefin
Registrerad: torsdag november 19 2009, 21.53
Plats: Skåne
Harvest skrev ...
Nu kanske det kan vara din lyckodag. Kolla här Blocket
Mvh Johan
riktigt snällt johan, men som de alltid e när något sånt dycker upp så finns inte ekonomin till de som finns på denna länk, [-länk-] har frågat killen redan å han hade köpt den på blocket så han viste inte mycke mer än att vingen hade sjukt bra passform. ja gillar vingen som *** å hade hoppats på slippa göra den sj
mvh Danne
nu blir de lite off topic här men ni verkar duktiga på hitta saker letar efter denna vingen